Sabtu, 27 Februari 2010

apakah erti hidup tanpa cinta

bahagiakah hidup tanpa cinta?....bagiku...aku tak mampu hidup tanpa cinta...kerana cinta itu memberiku kekuatan...memberi aku semangat..membuatkan aku bahagia....kerana cinta itu membuatkan hatiku sentiasa mengingatiMU...MerinduiMU...ya RAHMAN..Jangan jauhkan hati ini drp menyintai MU..Kerana sunyilah hidupku tanpa kasihMU..Ketika diri tersungkur,ku harapkan bimbinganMU agar aku mampu berdiri kembali menghadapi kehidupan ini...aku hanyalah seorang musafir di bumi ini...siapalah aku YA ALLAH disini tanpa redha MU,jika ENGKAU murka pada diri ini pada siapa lagi tempat ku mengadu...YA GHOFUR...Ampunkan segala kesalahanku...aku tak sanggup hidup tanpa cintaMU menemani hari-hari ku..ku pohan YA ALIM agar kasihku tidak terhalang dengan godaan dunia...jangan hijabkan hatiku daripada mengingatiMU&mentaatimu...aku yakin cinta sejati serta kekal abadi selamanya..hanyalah cinta padaMU...ku pohon agar kasihku ini tidak diuji ....YA RABBUL ALAMIN....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan